Tepláky a deset miliónů trenérů
15. 10. 2008
Zatímco všude ve světě jsou zápasy kvalifikace mistrovství světa velkým svátkem, v Česku vládne amatérismus na všech frontách.
Fotbal je nejpopulárnější a nejrozšířenější sport na světě. Největším úspěchem, kterého v něm lze dosáhnout, je účast na mistrovství světa. Každému zápasu je věnována mimořádná pozornost a je velkou společenskou událostí. A jak je tomu u nás?
Reprezentační trenér na předzápasové tiskové konferenci, kdy do začátku zápasu zbývá 24 hodin, přiznává, že ještě neví, v jaké sestavě jeho tým nastoupí. Většinu tiskové konference věnuje útokům na zástupce médií, kteří si dovolili navrhnout sestavu na dnešní zápas. Ani pozorná četba denního tisku mu však nepomáhá, a tak stále neví, koho postavit do útoku vedle Baroše. Jak přiznává s vážnou tváří asistent Šilhavý těsně před utkáním, nakonec rozhodlo, že Fenin zná teplický stadión lépe než Svěrkoš. Chce se dodat, že ještě štěstí, že se Slovinci nehrajeme třeba v Olomouci. To by zřejmě v útoku nastoupili Ordoš s Janotkou.
Starosti se sestavou trenérovi zabrali zřejmě veškerý volný čas a tak při řešení toho, co vzít na sebe, sáhne po černých teplácích a tričku s obrovským nápisem Hyundai. Jestli je to vhodný oděv pro trenéra, kterého sleduje 15 000 diváků na stadiónu a zhruba dva milióny u obrazovek, ponechávám na úvaze každému.
Ještě že si pohled na něj televizní diváci příliš neužili, protože televize Nova zvolila začátek tak šalamounsky, že závěrečný hvizd rozhodčího Atkinsona přišel přesně tři minuty před začátkem hlavní zpravodajské relace. Nejen že tedy nezbyl čas na rozhovory s trenérem nebo hráči, ale dokonce nepřišlo ani rozloučení a obligátní přání hezkého zbytku večera.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář